بازی رایانه‌ای “راز اژدها” به چهار زبان وارد بازار شد
تاریخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,
نویسنده : مسعود

بازی رایانه‌ای “راز اژدها” که فصل جدیدی از بازی سازی را از لحاظ کیفیت و کمیت در بازار گیم ارایه داده، به چهار زبان دنیا در اختیار کاربران قرار گرفته است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی “راز اژدها” نخستین بازی است که به چهار زبان فارسی به همراه زبان‌های آذری – کردی –  ارمنی و عربی برای کاربران قابل اجراست؛ دوبله به زبان های مختلف را انجمن گویندگان جوان عهده دار بوده است.
شرکت فن افزار شریف سازنده بازی رایانه ای “راز اژدها” است، این بازی دارای نصبی آسان است و نیازی به دریافت کد فعال سازی از طریق اس ام اس یا اینترنت ندارد.

                                          

در داستان این بازی، طورگ در فرار از سپاهیان بی شمار دیوها گرز را در جنگل اژدها مخفی کرده و خود به دست دیوها کشته می‌شود…. . پدر گرشاسپ به دنبال گرز سفری را شروع می‌کند که نا تمام و نا موفق می‌ماند….. . دیوها نیز برای پیدا کردن گرزثریت در جنگل سکنی می‌گزینند. چه چیزی جلوی پیشروی دیوها را برای یافتن گرز می‌گیرد؟ برای پیدا کردن جواب این سئوال گرشاسپ به همراه برادرش و کاربران در این بازی به جنگل اژدها می روند تا گرز را پیدا کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی و دانلود بازی رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/6/30 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09152807983 با تشکر از مدیریت سایت :MMB
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 59927
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

.

دریافت کد آمارگیر سایت

مشاهده کامل آمار